Fémkereskedelmi tevékenységgel foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
BACK-OFFICE / ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRS
Az álláshoz tartozó elvárásokSzemélyiség:
Megbízhatóság
Pozitív kisugárzás
Nyitottság
Rugalmasság
Barátságosság
Humorérzék
Tanulni vágyás
Képesség:
Önállóság
Együttműködési készség a kollégákkal
Feladatok fontossági sorrendjének helyes megítélése
Precizitás
Jó kommunikációs képesség
Monotonitás tűrő képesség
Figyelem megosztás képessége különböző feladatok közt
Tudás/tapasztalat:
Minimum középfokú végzettség
Angol nyelv minimum középfokú szinten
Minimum alapfokú pénzügyi ismeretek
Excel minimum középfokú ismerete
EKAER rendszer ismerete
Az állás betöltéséhez előnyt jelentFémkereskedelmi cégnél szerzett tapasztalat
Főbb feladatok, munkákKereskedelemmel kapcsolatos adminisztratív feladatok: értékesített/beszerzett áruk rögzítése, rendelés-visszaigazolások, szállítólevelek, kiállítása)
Pénzügyi feladatok: számlázás, bejövő számlák ellenőrzése és rögzítése, kintlévőségek figyelemmel kísérése
Megbízóról:
2015-ben alapított cég, mely fémkereskedelmi tevékenységet folytat: rozsdamentes acél és alumínium alapanyagokat és félgyártmányokat forgalmaznak.
Amit kínálunk8 órás alkalmazotti jogviszony
Fix bérezés
Munkába járás költségtérítése
Hosszú távú munkalehetőség
Jó társaság
Kiérdemelt megbecsülés
Ingyen kávé
Munkavégzés helyeBiatorbágy
Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát az alábbi email címre: pest483@worklife.hu