Nemzetközi hátterű, kereskedelmi cég, családias hangulatú, Budakeszin található irodájába Irodavezetőt/Kereskedelmi és logisztikai asszisztenst keres
Főbb feladatok:
- Iroda működésével kapcsolatos feladatok ellátása (Vendégek fogadása, irodai eszközök beszerzése, postai ügyintézés,…stb)
- Bejövő és kimenő számlák kezelése, adminisztrációja. Banki előkészítés, kapcsolattartás a könyvelő céggel.
- Nemzetközi és belföldi fuvarok szervezése, árufuvarozási rendszerek ( EKAER, BIREG) kezelése, adminisztrációja.
- Vámolási papírok adminisztrációja, ellenőrzése, kapcsolattartás a vámbróker partnerekkel.
- Áru bevételezése és kiadása. Raktárkezelő programok, árukiadó rendszerek használata. Raktári készletek nyilvántartása programon kívüli adatbázisban is, esetenként készítése.
- Vevői rendelések felvétele, rendelés visszaigazolások, ezek adminisztrációja.
Elvárások:
- Legalább 1 év tapasztalat hasonló pozícióban
- Acélipari kereskedelmi tapasztalat előny
- Minimum középfokú végzettség
- Nagyfokú önállóság, határozottság
- Precíz, proaktív, barátságos személyiség
- Angol társalgási szinten elvárt szóban és írásban is. Orosz nyelvtudás előny, de nem feltétel.
- Felhasználói szintű MS Office tudás
Amit kínálunk:
- Stabil, megbízható munkahely
- Fiatalos légkör
- Próbaidő után hybrid munkavégzés lehetséges (heti pár nap home office)
Jelentkezés a pozícióra önéletrajz csatolásával.