Ez az álláshirdetés lejárt. Azonban oldalunk több ezer egyéb álláshirdetéssel rendelkezik! Találja meg az önnek megfelelő munkát erre a linkre kattintva!
Milyen feladatok várnak Rád? •Vezetőség munkájának hatékony támogatása, bizalmas anyagok, és levelezés kezelése •Vendégek fogadása, tárgyalások megszervezése, időpontok egyeztetése •Napi adminisztrációs feladatok ellátása - dokumentumok kezelése, rendszerezése, nyilvántartások naprakész vezetése (levelek, számlák, szerződések, HR dokumentáció) •Az iroda napi működéséhez szükséges eszközök beszerzése és irodai berendezések működésének biztosítása; szolgáltatókkal való kapcsolattartás •Marketing kommunikációs feladatok ellátása (céges honlap és közösségi média profilok kezelése, cikkek írása) •Marketing anyagok készítése, reklám anyagok rendelése •Céges rendezvények, és oktatások megszervezése
Milyen háttérre lesz szükséged a pozíció betöltéséhez? •Adminisztratív területen szerzett tapasztalat •Kommunikációképes angol nyelvtudás írásban és szóban •MS Office szoftverek készségszintű ismerete (Teams, Word, Excel, PowerPoint, Outlook) •Érdeklődés a marketinges feladatok iránt •Kiváló kommunikációs és szervező készség •Kreatív és problémamegoldó gondolkodásmód •Precíz, felelősségteljes munkavégzés
Jelentkezés szempontjából előnyt jelent: •Marketing területen szerzett tapasztalat •Irodavezetői tapasztalat •Grafikai területen szerzett ismeretek •Kommunikáció/Közösségi média területén szerzett tapasztalat •B kategóriás jogosítvány
Miért jó nálunk dolgozni: •Csendes, családias környezetben dolgozunk Budaörs szívében (autóval és tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető). •Rugalmas munkavégzés jellemez minket (tiszteletben tartjuk az egyetemi elfoglaltságodat). •Hiszünk abban, hogy csapatban többre vagyunk képesek!
Amit kínálunk: •Versenyképes jövedelem és béren kívüli juttatási rendszer •Rugalmas munkaidő •Home office lehetőség