Anyagvizsgálattal és minőségellenőrzéssel foglalkozó nemzetközi partnerünk számára keresünk munkatársat részmunkaidős Pénzügyi adminisztrátor pozícióra.
Feladatok:
- adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása és iktatása;
- az ellátott szakmai terület által meghatározott kapcsolattartási feladatok végzése;
- számítógépes adatbeviteli feladatok végzése; írásbeli dokumentumok szerkesztése;
- írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása, szerkesztése, sokszorosítása, továbbítása;
- írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése (pl. beszámolók, előterjesztések, megállapodások, jelentések stb.) leírása (irányító szempontok szerint) és megszerkesztése;
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
- határidők nyomon követése, betartása;
Elvárások:
- érettségi
- pénzügyi ismeretek, pénzügyi területen szerzett tapasztalat
- angol középszintű nyelvtudás
- MS Office középszintű használata
- pontos és precíz munkavégzés
Előny:
- áruvizsgálat és/vagy tanúsítással kapcsolatos tapasztalat
Amit kínálunk:
- versenyképes bérezés
- multinacionális környezet, modern iroda
- tényleges fejlődési lehetőség
- aktív angol nyelvhasználati lehetőség
- stabil munkáltató, hosszú távú munkalehetőség
Munkavégzés helye: Budapest 1146
Munkaidő: Részmunkaidő heti 20 óra
Amennyiben érdekli a lehetőség, várjuk jelentkezését fényképes önéletrajz csatolásával a "Jelentkezem"gombra kattintva.