TÉGED keresünk, ha TÉNYLEG szeretsz és AKARSZ is telefonálni,
NEM OKOZ GONDOT az egész napos telefonos kommunikáció és SEGÍTENI SZERETNÉL a álláskeresőknek!
HOSSZÚ TÁVON gondolkozol és MEGBÍZHATÓ munkahelyet keresel ->
JELENTKEZZ hozzánk, és legyél egy lendületes csapat része!
Tettre kész, vidám, lendületes csapat,
- Folyamatos, hosszú távú munkalehetőség egy biztos háttérrel rendelkező cégnél,
- Modern, jól felszerelt munkakörnyezet,
- Munkád megbecsülése mind erkölcsileg mind anyagilag,
- Közös csapatprogramok,
- Új kihívások és lehetőségek
- Munkád során NEM KELL ÉRTÉKESÍTENI, azonban a munkakör célja a betelefonálók segítése és számukra a legjobb lehetőség megtalálása
Feladataid lesznek
- Munkavégzéshez szükséges információ elsajátítása, azok folyamatos frissen tartása
- Bejövő és kimenő hívások fogadása, indítása VCC Live rendszerben (napi 100-120 db hívás)
- Adatbázisok szűrése, frissítése (kimenő hívások indítása)
- Álláshirdetésekre jelentkezők tájékoztatása a munkalehetőségekről (telefonon),
- Munkára jelentkezők részére a legjobb munkalehetőség megtalálása, tájékoztatás a nyitott munkalehetőségekről
- Alkalmanként részletesebb tájékoztatás nyújtása az érdeklődőknek, a jelöltek átfogóbb megismerése
- Munkakörhöz tartozó adminisztratív és helyettesítési feladatok ellátása
- Toborzási szoftver és VCC Live használata
Ezt várjuk tőled
- Középfokú végzettség
- Nagyfokú stressz-tűrő képesség, terhelhetőség, monotónia tűrés és rugalmasság
- Kiváló kommunikációs készség, logikus gondolkodásmód
- A munkakörre történő kiválasztásnál, az esetleges szakmai tapasztalat mellett a legfontosabb szempont a jelölt hozzáállása
Az ideális pályázó az alábbi feltételeknek felel meg:
- Magabiztos, határozott személyiség, de mindemellett képes az empátiára is kommunikációja során
- Ügyfélorientált gondolkodásmód jellemzi
- Adminisztrációja során kritikusan ügyel a pontosságra, precizitásra
- Munkáját projekt-, feladatszemlélettel végzi, képes a rá bízott feladatokat átfogóan ellátni, a felmerülő problémákat priorizálni és önállóan megoldani.
- Tud mind csapatban, mind önállóan dolgozni
- Proaktív, szervező és problémamegoldó személyiség
Előny
- Ügyfélszolgálati (személyes vagy telefonos) munkakörben szerzett tapasztalat
- Toborzásban / kiválasztás területén való jártasság
Munkavégzés helye:
1065 Budapest, Bajcsy-zsilinszky út 51
Delego Kft.
Amennyiben pozíciónk felkeltette az érdeklődésedet, kérjük küldd el jelentkezésedet önéletrajzoddal mellékelve!
Munkaerő közvetítői eng. szám: 680-3/2012-0900
Munkaerő- kölcsönzési engedélyszám:1432-1/2012-1300-915
Minősített kölcsönzői eng. szám.: BP/0701/075046-5/2022-10