A nagy elismerésnek örvendő iGO navigációs szoftver vezető megoldásokat kínál a gépjárműipari, a személyi és a vezeték nélküli navigáció területén. Az iGO navigációs megoldások ma már 5 földrész több mint 190 országában megtalálhatók.
Jelenleg egy Front-Office Assistant kollégát keresünk, szóval ne habozz, gyere csatlakozz hozzánk és nyerj betekintést egy globális cég mindennapjaiba.
•tárgyalók felszereltségének ellenőrzése, hiány-és hiba állapotok megszűntetésének kezdeményezése
•a Munkáltató partnereinek, vendégeinek fogadása, épületen belüli közlekedésének támogatása, reprezentációs ellátása (pl.: kínálás, felszolgálás, ételrendelés, stb.)
•a reprezentációs célú üzleti fogyasztási cikkek biztosítása, megrendelése, szétosztása, adminisztrációja
•az iroda napi szintű működésének elősegítése (pl.: heti kávé rendelés, irodaszer rendelés és kiosztás a beérkező igények szerint, stb.)
•egyéb, az üzemeltetéshez szükséges termék-és szolgáltatás igények összegyűjtése, és heti megrendelése, átvételének-vagy teljesítésének ellenőrzése, kiosztása, az ezzel kapcsolatos számlák ellenőrzése, továbbítása
•az utazásokhoz kapcsolódó taxik megrendelése, adminisztrálása, elszámolásának havi egyeztetése, problémák kezelése, kapcsolattartás a szolgáltatókkal
•egyéb adminisztatív feladatok: posta, DHL
•tárgyalók foglalása
•rendezvények szervezésében való aktív részvétel eseti jelleggel
•az épületüzemeltetési menedzser támogatása, front office feladatok megoldása, ad-hoc feladatmegoldás, vagy problémakezelés épületüzemeltetés területen
•szükség esetén a recepciós helyettesítése és feladatainak ellátása
•A munkakörhöz tartozó, elvárható, minden egyéb feladat
•Felsőfokú tanulmány folytatását
•Magabiztos angol nyelvtudást
•Pontosságot és megbízhatóságot
•Problémamegoldó szemléletet
•Önálló munkavégzést
•Minimum heti 25-30 órában való munkavégzést
AMIT KÍNÁLUNK NEKED:
•Állást, egy magyar, ám globális vállalatnál
•Biztos, jól fizető munkahelyet
•Modern infrastruktúrát
•Fiatalos csapatot
•Magánegészségügyi ellátási csomagot