Ügyfélszolgálati előadó munkatárs
Budapesti székhelyű, közepes méretű idegenforgalmi cég keres teljes munkaidőben történő foglalkoztatással ügyfélszolgálati előadó, asszisztens, munkatársakat, adminisztrációs irodai munkára.
Feladatok:
- ügyfélszolgálati adminisztratív feladatok ellátása
- Irodai adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása
- Irodai működéssel kapcsolatos teendők ellátása
- Ügyfélkörrel kapcsolatos levelezés lebonyolítása, bejövő- kimenő iratok iktatása, postázása, telefonok és email-ek kezelése
- szállodai férőhelyek értékesítésének támogatása, szervezése
Elvárások:
- Min. középfokú iskolai végzettség, vagy legalább 10 éves irodai adminisztratív területen szerzett szakmai tapasztalat
- Hasonló munkakörben szerzett legalább 3 éves tapasztalat
- Határozott, precíz, önmagára és munkájára igényes személyiség, felelősségteljes, önálló munkavégzés képessége
- Naprakész szakmai ismeretek
- Készségszintű számítógépes ismeretek és Excel, World ismeret
- Jó kommunikációs készség
A munkakör betöltéséhez előnyt jelent:
- Felsőfokú végzettség,
- Titkársági, és/vagy ügyfélszolgálati munkakör gyakorlati ismertek
- Értékesítési tapasztalat
- Hasonló munkakörben szerzett több éves tapasztalat
Amit kínálunk:
- Alkalmazotti versenyképes fix bér (teljes munkaidő)
- + teljesítmény (mozgó) bér
- Kiemelkedő teljesítményt támogató munkakörülmények, kulturált munkakörnyezet
- Stabil háttér
- Hosszú távú tervezhetőség,
Munkavégzés helye:
Budapest, XII kerület
Munkaidő:
H-Cs, 8:00-16:40 P, 8:00- 14:20
Munkavégzés kezdete:
Azonnal
Önéletrajzot és motivációs levelet fizetési elképzelés megjelöléssel kérjük.