CSATLAKOZZ HOZZÁNK ÉS SZEREZZ ÉRTÉKES TAPASZTALATOT A HR VILÁGÁBAN!
Feladataid lesznek többek között:
-HR adminisztrációs feladatok ellátása
-Adatbázisok és nyilvántartások naprakészen tartása
-Beléptetési és kiléptetési folyamat dokumentálása
-Riportok és kimutatások készítésében való közreműködés
-Foglalkozás-egészségügyi vizsgálatok nyomon követése
-HR csapat napi munkájának aktív támogatása
-Interjúk szervezése
-Papíralapú dokumentumok digitalizálása, rendszerezése és lefűzése
-Irodavezető támogatása: céges autóflottával kapcsolatos adminisztráció
-Recepció helyettesítése
-Egyéb irodai adminisztratív feladatok
- Irodai adminisztációs, vagy HR gyakornoki tapasztalat
-Heti legalább 25 óra vállalása
-Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok, aktív hallgatói jogviszonnyal
-Magabiztos MS Office ismeretek
-Precizitás, megbízhatóság és jó szervezőkészség
-Nyitottság a tanulásra és fejlődésre
-Kiemelkedő kommunikációs készség magyarul és angolul, szóban és írásban egyaránt
Amit kínálunk:
-Órabér: bruttó 1900 Ft
-Rugalmas időbeosztás, tanulmányokhoz igazítható munkaidő
-Fejlődési lehetőség
-Kötelező szakmai gyakorlatként is betölthető pozíció
Műisz Iskolaszövetkezet
Budapest / Budapest XI. kerület
8:00-16:30
Lejárati dátum: 2025-12-01 08:00:02
Telefonszám: +36 40 463 463,+36 1 412 1406 - Hivatkozzon a workline-ra!
Diákmunka - HR gyakornok – adminisztrációs fókusszal állás, CSATLAKOZZ HOZZÁNK ÉS SZEREZZ ÉRTÉKES TAPASZTALATOT A HR VILÁGÁBAN!
diákmunka - hr gyakornok – adminisztrációs fókusszal, budapest, budapest xi. kerület, adminisztrációs, asszisztens állás, workline.hu, számvitel, pénzügy, kontrolling állás, workline.hu, humán erőforrás állás, workline.hu