Multinacionális partnercégünk megbízásából munkatársat keresünk a következő pozícióba:
Feladatok
- Vevői panaszok kezelése és nyomon követése
- Problémamegoldó módszerek használata (8D, 5 Miért, Ishikawa, kockázatelemzés)
- Együttműködés a partner részlegekkel (laboratórium, gyártás, fejlesztés, beszállító fejlesztés)
- PPAP dokumentációban való részvétel
- Ügyféltalálkozók és látogatások szervezése
- Ügyfélauditálás előkészítése, részvétele és lebonyolítása
- Fókuszprojektek támogatása, minőség fejlesztése
Elvárások
- Felsőfokú műszaki végzettség
- Tárgyalóképes angol és/vagy német nyelvtudás
- Minimum 3 éves tapasztalat hasonló területen
- Autóipari cégnél szerzett, minőségbiztosítási tapasztalat előnyt jelent
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
Amit kínálunk
- Stabil, nemzetközi háttér
- Folyamatos szakmai, nyelvi, személyes fejlődési lehetőség, képzések formájában
- Versenyképes javadalmazási és egyedülálló juttatási csomag
- Utazási költségtérítés, szervezett céges buszok