IRODAI ANYAGMOZGATÁS, ADMINISZTRÁCIÓS GYAKORNOK - KECSKEMÉT
Mi, a KÉSZ Csoport, a régió egyik legszélesebb portfóliójával -, a jövőre nézve pedig további ambiciózus tervekkel rendelkező magyar vállalatcsoportja vagyunk. Bár elsősorban építőipari márkaként ismerhetsz minket, az elmúlt közel 40 évben számos érdekeltségre tettünk szert egyéb piacokon is, mint a szálloda és vendéglátás, ipari technológia, ingatlanüzemeltetés- és fejlesztés, hajó- és vízépítés, szállítmányozás, flottakezelés, vagy épp üzleti szolgáltatások. Több, mint 2000 embert foglalkoztatunk a régióban, Magyarország mellett Romániában, Oroszországban, Ukrajnában, Szerbiában és Németországban is van irodánk. Egymásra alapozunk. A tudásra építünk.
•Irattárban, az irodai kézi irattárban lévő feladatok ellátásában
•Konténerben történő dobozok vagy dossziék rendezésében
•Megadott adatok szerint dokumentumok kikeresésében adott segítségnyújtásban
•Kikeresések előkészítésében, ehhez társuló adminisztráció (Excel) vezetésében
•Iratanyag betárolásához vagy iratselejtezéshez dobozolásban, összehordásban
•Napi dokumentációs és irattári tevékenységgel kapcsolatos adminisztráció vezetésében, egyeztetésében
•Nappali tagozatos aktív/ jogviszony, vagy 25 év alatti passzív jogviszonnyal rendelkezel
•Heti minimum 25-30 órát tudsz vállalni
•Képes vagy pontos, alapos, önálló munkavégzésre
•Alapszintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel (Excel, Word)
Munkakör betöltése során előnyt jelent
•Azonnali munkakezdés