Oktatással és képzéssel foglalkozó partnercégünk számára keresünk munkatársat HR kontroller és folyamatfejlesztő pozícióba.
Feladatok:
- A HR funkcióhoz tartozó adatok rendszerszerű és tervezett kezelése és elemzése
- A jelentési rendszer (létszám, költség, hiányzás, stb.) kiépítése, folyamatos fejlesztése és működtetése, a szervezeti egységek naprakész, precíz adatokkal való ellátása
- A létszámtervezés koordinációja, illetve folyamatos monitorozása
- Személyi jellegű ráfordítások és költségek tervezése és nyomon követése
- HR folyamatok minőségi mutatóinak karbantartása, elemzése, terv-és tényadatok eltérésének elemzése, riportok készítése
- Kompenzációs intézkedések előkészítéséhez és végrehajtásához kapcsolódó elemzések készítése
- Humánerőforrás hatékonyságot, túlórát, fluktuációt, hiányzást jelző mutatószámok rendszeres elemzése
- Munkaügyi folyamatok és személyügyi projektek támogatása adatokkal, elemzésekkel.
- Adatbázisok fejlesztése
- Bérszámfejtési és munkaügyi adminisztráció adatbázisok rendszereinek fejlesztése
- Szakmai kapcsolattartás partnerekkel, hatóságokkal és a szervezeti egységekkel
- Rendezvények szervezése, koordinációja, szükség esetén részvétel rajtuk
Elvárások:
- Közgazdász vagy emberi erőforrás menedzsment diploma
- Kontrolling és HR területen szerzett legalább 3 éves tapasztalat
- Kiváló MS Office felhasználói ismeret és alkalmazás, Excel fókusszal
- Precíz, pontos munkavégzés
- Felelősségteljes hozzáállás, strukturált gondolkodásmód, rendszerszemlélet
Előny:
- Humán területen szerzett végzettség
- Angol nyelv ismerete
Juttatások:
- Versenyképes juttatás
- Bejárási támogatás
- Modern munkakörnyezet
- Folyamatos fejlődést biztosító szakmai háttér
- Változatos feladatok, pörgős munkanapok
- Kiváló kollégák, akiktől tanulni lehet
- Képzések támogatása
Egyéb:
- Munkavégzési hely: Kecskemét
- Akár azonnali kezdés