Ismerd meg a HR világát egy multinacionális cég belsőg működésén keresztül!
Érdekel a HR? Beszélsz németül és az angol nyelvű kommunikáció sem okoz problémát számodra?
Kipróbálnád magad Német nyelvű HR adminisztrátor pozícióban, esetleg van már hasonló munkatapasztalatod?
Ha a válaszod igen, akkor ez lehet a megfelelő pozíció a számodra!
Nagy múltú, multinacionális partnerünkről bővebben tájékoztatunk az interjú során!
Amire szükséged lesz:
-folyékony német és angol nyelvtudás
-minimum 1-2 év SCC tapaszalat
-kapcsolattartói, HR-es vagy SSCs tapasztalataidat (amennyiben vannak) ugyanígy használni tudod majd
-a professzionális, ügyfélfókuszú munkavégzés és a kiváló kommunikációs készségek is elengedhetetlenek a sikeres munkavégzéshez
Napi feladataid lesznek:
-professzionális segítségnyújtás a cég belős munkavállalóinak német nyelven
-a külföldi HR folyamatok, úgy mint a beléptetés, újrafelvétel, KPI-ok elszámolása, nyugdíjba lépés, kiléptetés támogatása
-HR-rel kapcsolatos problémák kezelése, megoldása
-napi szintű kapcsolattartás a külföldi HR és Business csapatokkal
-aktív részvétel a folyamatos fejlesztési kezdeményezések kezdeményezésében, kidolgozásában
-versenyképes alapfizetés
-cégen belüli képzések, fejlődési lehetőség
-széleskörű béren kívüli juttatások
-biztos, stabil multinacionális háttér
-modern, irodai környezet