Stabil háttérrel rendelkező magyar tulajdonban lévő, közel 30 éve sikeresen működő és folyamatosan fejlődő informatikai cég, Outsourcing Key Account Managert keres csapatába.
A cég ügyfelei a legkülönbözőbb iparágakból kerülnek ki, mint a gyártóipari, biztosító és pénzintézeti, gyógyszeripari, szolgáltatóipari, telekommunikációs, továbbá az államigazgatáshoz tartozó vállalatok közül. A felmerülő igényeket tapasztalt szakembereikkel a legújabb technológiák ismeretén alapuló komplett megoldásokkal szolgálják ki lefedve az informatikai portfólió széles körét.
Téged keresünk, ha:
- Rendelkezel legalább 3 éves értékesítői tapasztalattal IT és Outsourcing területen
- Folyékonyan beszélsz angolul (német nyelvtudás előny),
- Microsoft Office magas szintű ismeretével rendelkezel,
- A feladat ellátásához szükséges informatikai eszközöket és alkalmazásokat jól ismered,
- Ügyfélorientált gondolkodással,
- Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs képességgel rendelkezel.
Ezekben a feladatokban számítunk rád:
- Új üzleti lehetőségek kidolgozása, kalkulációk készítése, üzleti tárgyalások lebonyolítása,
- Meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása, rendszeres meetingek szervezése,
- Együttműködés más csapatok tagjaival, az ambiciózus növekedési célok elérése érdekében,
- Az Outsourcing üzletág értékesítési céljainak és terveinek a teljesítése,
- Árajánlatok kidolgozása, megrendelések nyomon követése,
- Kisebb projektek menedzselése
Miért jó itt dolgozni?
- Folyamatos képzések,
- Támogató csapat mind a betanulásnál, mind a munkában,
- Laptop, telefon, céges autó, cafeteria,
- Céges rendezvények,
- Nyugodt, családias munkahelyi légkör.
Munkavégzés helye: Az iroda, Budapest 18. kerületében található, de a cég partnerei az egész ország területén megtalálhatóak.