Irodai asszisztens
Office assistant / Irodai asszisztens / English / Szervezés / Back office
Ipari gépeket tervező, kivitelező, forgalmazó partnerünk csapatába keresünk angol nyelven beszélő adminisztratív munkatársat „irodai asszisztens” pozícióba, SÓSKÚTI munkavégzéssel.
Ha folyékonyan beszélsz angolul, szívesen dolgoznál egy pörgős pozícióban, akkor jelentkezz alábbi lehetőségünkre!
Miről szól a pozíció
- Az iroda napi működésével kapcsolatos feladatok szervezése és irányítása
- Általános asszisztensi feladatok ellátása - bejövő és kimenő posta iktatása, telefonhívások, futárküldemények kezelése, csomagvisszaküldés, szkennelés, lefűzés és egyéb adminisztrációs feladatok
- Fuvarszervezésre árajánlatok kérése, értelmezése, összehasonlítása
- A szerviz, értékesítők támogatása, szervizszerződések karbantartása, újra kötése
- Fuvarszervezés, vám intézése
- Bejövő hívások, faxok, postaküldemények kezelése
- Az iroda működéséhez szükséges eszközök beszerzése, készletek figyelése, rendelések rögzítése, nyomon követése
- Kapcsolattartás az irodai karbantartást végző külsős partnerekkel, beszállítókkal
Az ideális jelölt
- Hasonló asszisztensi munkakörben eltöltött minimum 1-2 éves munkatapasztalat
- Folyékony angol nyelvtudás írásban és szóban egyaránt (ezen felüli német és/vagy olasz nyelvtudás előnyt jelent)
- Minimum középfokú végzettség
- B kategóriás jogosítvány
- Felhasználói szintű számítógépes ismeret (Microsoft Office programok - Word, Excel, Outlook)
- Kedves, segítőkész, motivált személyiség, aki szereti a pörgést
- Mielőbbi kezdés előnyt jelent.
Mit ajánl neked a cég
- bónuszlehetőség
- km támogatás a bejáráshoz
- fejlődési lehetőség
- versenyképes fizetés
A következő lépés
Ha szimpatikus a lehetőség küldd el nekünk frissített, magyar nyelvű önéletrajzod a 'Jelentkezem' gombra kattintva.